Archivo de Diciembre 2013

concert-de-nadal

El Club Marina Casinet organitza el Concert de Nadal “Gospel viu” el proper 20 de desembre, a les 21.30h a l’Església Parroquial de Lloret de Mar. El que es recapti amb les entrades al concert, es destinarà a arreglar l’orgue de l’Església.

pau

La Plataforma per la Pau Lloret i l’Associació l’Aurora us convida a celebrar el Dia Internacional dels Drets Humans amb la presentació de l’Agenda Llatinoamericana 2014, a càrrec de Jordi Planas, coordinador de la campanya a Catalunya. L’acte tindrà lloc el dimarts dia 10 de desembre a les 8 del vespre a la sala polivalent de la Biblioteca de Lloret de Mar.

Comments No Hay Comentarios »

A partir del dia 6 de desembre 2013, i fins el dia 10 de gener 2014, podeu visitar l’exposició Montphoto 2013: Concurs internacional de fotografia de natura.

montphoto2013

mercat