Archivo de Septiembre 2011

A partir del proper dilluns, 3 d’octubre, l’horari d’atenció de l’oficina de l’Ampa serà els dilluns de 9h a 9:30h i els divendres de 16:30h a 17h.

Comments No Hay Comentarios »

El proper dilluns, 3 d’octubre, s’inicien les activitats extraescolars organitzades per l’Ampa de l’escola.

Aquest any s’han ofert les activitats d’anglès, manualitats, ball, iniciació esportiva, repàs i ludoteca per als nens i nenes des de P3 fins a sisè de les 16:30h a les 17:30h. A més, i com a gran novetat, també s’han ofert les activitats d’anglès per a adults, nutridance per a adults i ball pares i nens de les 17:30 a les 18:30h.

Encara hi ha alguna plaça lliure per a alguna activitat; si hi esteu interessats, podeu passar per l’oficina de l’Ampa per a informar-vos-en.

A tots aquells que ja us heu inscrit a les nostres activitats, esperem que en tingueu un molt bon inici i us volem donar les gràcies per la vostra confiança.

intercultural

El proper dissabte Lloret de Mar treu al carrer la seva diversitat cultural d’una manera lúdica i amena amb una festa per a tots els públics en què petits i grans podran gaudir d’espectacles i actuacions de diferents parts del món.

La programació s’inicia amb :

11.30 h : conta contes infantil L’espina de la Sardana a la Biblioteca
Desprès : una fira al passeig Jacint Verdaguer d’entitats formada per una vintena de parades d’associacions lloretenques solidàries i de cooperació que presentaran productes gastronòmics de països com India, Senegal, Gàmbia i Marroc entre d’altres.

16 h a 17 h : la cercavila de gegants

17 h: l’espectacle de titelles Namusu a la Biblioteca Municipal

18 h : l’actuació de folklore xilè

19 h : el taller de danses de Bollywood

20 h : una actuació de folklore romanès

21 h : un concert de música de pobles costaners, Skandal Band

22h30 : un concert de sardanes a la plaça de la Vila

jaciment-iberic-puig-castellet-lloret-de-mar-girona-costa-brava

Preu nota i reserveu-vos els dies 1 i 2 d’octubre pels ibers !

11e-cap-de-setmana-iberic

menu1

microsoft-word-menu-octubre11-pere-torrent-octubre11

Benvolguts pares i mares,

Per tal de millorar l’entrada a l’escola us agrairíem que parléssiu amb els vostres fills/es que no cal enfilar-se a la porta, empentar i córrer per ser el primer, i deixar que la monitora o conserge pugui obrir la porta amb tranquil·litat.

A partir de dilluns, 26 de setembre, els alumnes d’INFANTIL entraran per la seva porta, que està al costat del gimnàs, tal com feien abans, i els alumnes de PRIMÀRIA entraran per la porta principal de l’escola (Caprabo).

Hem de procurar que els alumnes d’infantil no entrin sols, han d’anar sempre al costat dels pares, així evitarem caigudes, cops i accidents.

Agraïm la vostra col·laboració,

Equip directiu i Ampa

Comments No Hay Comentarios »

Pares, mares, nens i nenes: Benvinguts al nou curs de l’Escola Pere Torrent.

Esperem que el retorn dels nens a l’escola hagi anat bé. Per la nostra part, vam preparar els lots de llibres i material escolar d’aquest curs i els vam entregar a cada nen el dilluns a primera hora. Per tant, els nens des del primer dia van poder començar a treballar.

Hem près nota d’algun descontentament pel nou horari, de manera que intentarem dedicar-vos una reunió informativa la setmana que ve, si és possible. Us avisarem de la data.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol informació.

La junta de l’AMPA

Reunió informativa

El divendres 16 de setembre a les 15h, es farà una reunió amb tots els pares interessats per parlar sobre les extraescolars. Podreu conèixer als monitors i ells mateixos us explicaran la programació i el funcionament de cada activitat.

Comments No Hay Comentarios »

Us adjuntem el menú del mes de setembre 2011 fet per la Mireia Guzmán i Costa, Dietista-Nutricionista.

menu-setembre-11-pere-torrent

Preus:
- Ball, Anglès, Esports i Manualitats: 15€/mes (socis ampa) i 19€/mes (no socis)
- Ludoteca: - socis: 25€ (tot el mes) i 2,50€ (1 dia)
- no socis: 40€ (tot el mes) i 4€ (1 dia)
- Acollida Matinal: - socis: 40€ (tot el mes) i 4€ (1 dia)
De 8h a 9h: 25€ (tot el mes) i 2,50€ (1 dia)
- no socis: 55€ (tot el mes) i 6€ (1 dia)
De 8h a 9h: 40€ (tot el mes) i 4€ (1 dia)

circular-horaris

plantilla-inscripcio-activitats-extraescolars-2011-2012

Inscripcions: del 19 al 30 de setembre de 16:30h a 17:30h al despatx de l’Ampa. Dilluns 19 i dilluns 26 de setembre també 9h a 10h.

Inici activitats: dilluns 3 d’octubre